Vaše veselé zkušenosti s hracími dekami Canpol babies

konik_testuje27.4.2020

S dětmi našich maminek jsme testovali 3 barevné, veselé a zářivé deky značky Canpol babies, která se vrátila po minulém úspěchu na koníka.

Canpol babies Hrací deka se zvýšeným okrajem Country

Je čas na pořádnou zábavu na farmě! Na své si přijdou všichni malí milovníci zvířátek a dobrodružství. Hrací deka je vybavena různými interaktivními elementy, které podporují rozvoj smyslů dítěte - barevnými hračkami, imitacemi zrcátek, chrastícími a šustícími prvky. Hračky slouží po odepnutí jako samostatná chrastítka. A pokud se vaše miminko už začalo převalovat, tak jistě oceníte zvýšený okraj, který zabraňuje překulení dítěte z deky na podlahu. Deka je z příjemného materiálu s vnitřní výplní, aby se vaše miminko cítilo pohodlně.

Canpol babies Multifunkční hrací deka 3 v 1 oceán

Učí se váš prcek plavat? Tato deka ho ponoří do krásného světa moře a bude si moct zaplavat s rybičkami a užívat si dovolenkovou pohodu. Hrací deka 3 v 1 může plnit tři funkce: velké hrací deky, bezpečné deky s ohrádkou nebo ochrany uvnitř postýlky. Po sepnutí okrajů deky vytvoříte příjemnou ohrádku, ve které se dítě cítí bezpečně. Vysoké okraje nedovolí, aby se dítě při hře překulilo na podlahu. Rozměr deky je přizpůsoben dětské postýlce, takže vodní svět můžete přesunout i tam – navíc okraje vytvoří bezpečné mantinely. Hrací deka obsahuje různé elementy, které podporují rozvoj smyslů a motoriku dítěte: šustící elementy ukryté na různých místech, imitace zrcátek, hvězdici s pískátkem a další.

Canpol babies Hrací deka se zvýšeným okrajem Piráti

Máte doma malého piráta? Tak z téhle měkoučké loďky už neodejde a bude se na ní plavit, dokud nevyroste. Hrací deka je vybavena různými elementy k rozvoji smyslů děťátka – barevnými hračkami, imitacemi zrcátek, chrastícími a šustícími prvky. Hračky slouží po odepnutí jako samostatná chrastítka. Zvýšený okraj zabraňuje překulení dítěte z deky na podlahu.

Hrací deky jsou vyrobeny z měkké, barevné tkaniny s výplní uvnitř. Jsou vybaveny různými prvky, které podporují rozvoj smyslů dítěte, např. zvukovými elementy, imitacemi zrcátek či barevnými hračkami, které se dají odepnout a slouží jako chrastítka. Zvýšené okraje ocení maminky všech malých dobrodruhů.

A jak se deky dětem a maminkám líbily? Dozvíte se v jejich recenzích, proto si je přečtěte a nechte se inspirovat názory a sepsanými zkušenostmi.

Prozkoumejte i další produkty značky Canpol babies na oficiálním e-shopu: https://shop.malewo.cz/ nebo na https://www.instagram.com/canpolbabies_cz/ https://www.facebook.com/CanpolbabiesCR/

---

S maminkami jsme testovali taky ruční odsávačku mateřského mléka Basic Canpol babies. Malým jedlíkům pořádná dávka mlíčka chutnala. A jak se maminkám s odsávačkou pracovalo? Dozvíte se tady: https://i.modrykonik.sk/recenze_canpol_babies_o...

Hra na malého piráta díky testování hrací deky Canpol Babies

Veselé zkušenosti? Hrací deka? Tak se tedy zkusím přihlásit na testování... tolik komentářů? Jako když to nevýjde, tak ji koupíme 🙂Přesně toto se mi honilo hlavou, když jsem si poprvé na koníkovi přečetla informaci o testování hrací deky.

Popravdě nijak zvlášť často se nehlásím na testování, ale hrací deka? To jsem prostě musela. Takže jednoho velmi pochmurného a ubrečeného rána jsem si přečetla informaci, že jsme opravdu byli vybráni. Ano, přišlo pištění... a já jsem pištěla radostí. Za týden na to přišla sms od přepravní společnosti o doručení balíčku: ,,Jupíííí, je to tady." Samozřejmě bych to nebyla já, aby se mi v ten den nevybil mobil na procházce, když jej zrovna nejvíce potřebuji. Takže ve chvíli, kdy jsme se vydali na procházku se před náš dům postavilo vetší přepravní auto. Pán řidič vytáhl krabici s dekou a já jsem byla velice pohotová a hulákala:,,Ta je pro nás...  Já mám vypnutý mobil." Řidič se smál, aspoň jsem ho pobavila.

Velká barevná krabice. To byl první dojem. Parádně barevná, protože křiklavé a tmavé barvy našeho 3 měsíčního Thedíka zajímají. Po příchodů domů jsem to hned rozbalila. Už po hmatu velice příjemný plyšový materiál v místě hrací plochy doplněn o bavlněné prvky, jemný polstrovaný okraj, který lze suchým zipsem sepnout v okraj ohrádky. Připínací oblouky jsou také z plyšového materiálu. Takže na dotyk vše příjemné a jemné, nic co by nějak dráždilo pokožku a nebo mohlo být miminku nepříjemné, když se na dece pohybuje. Na hrazdičce jsou 3 plyšové a 2 plastové hračky. Každá hračka vydává zvuk a po odepnutí slouží samostatně jako chrastítko. Hrací plocha je vybavena barevnými vzory, které jsou doplněny všitýmí rozvíjejícími se doplňky. Deka má šustící kolečka, 2 pískací elementy na kormidle, chrastítko na kormidle, zrcátko a hrací strojek.

Můj první dojem... O nudu nebude nouze. Při skládání mi asistoval náš pes Argo, který nesmí u ničeho chybět. Tak tedy začínáme testovat. Položím Thea na deku a čekám první reakci. Údiv. Vykulené oči a úsměv. Už to mě těší. Začínám mu ukazovat hračky, jeho zamyšlený pohled, kdy ve tváři je udivený výraz s otázkou:,,Co to asi je?" Chrastím, pískám, zkouším vše co lze zmáčknout, vše co vydává zvuky. Theo reaguje, vždy otočí hlavičku za chrastící hračkou. Deka má dokonce hrací strojek a ten vydá vá melodii, která se dá poslouchat. Testování den první je na jedničku dle mých představ. Theo se zabavil a vnímal všechny pestrobarevné hračky. A né jen Thedíka deka zaujala, náš chlupatý psí kamarád se do deky zamiloval a bylo těžké mu vysvětlit, že deka je na hraní pro miminko, né pro pejsky a také, že to není to jeho nový pelíšek. Každý den jsme zkoušeli něco nového. Sundávala jsem hračky, které lze jednoduše odepnout. Theo hračky pečlivě zkoumal jak rukama tak i pusinkou. Hračky jsou lehké, určitě nezatěžují ručičky a hlavně barevně zajímavé. Do testování se zapojil i tatínek. To mě také velice potěšilo.

Tím, že testujeme deku Piráti, nabízí se u každodenního hraní vyprávění příběhu co 3 kamarádi kapitán Tygr, jednooký pirát Panda a pirát Papagaj prožívají. Příběhy vypraví i tatínek a chrastítka doplňují efekty. Závěrem mého článku bych moc chtěla poděkovat Modrému koníkovi, za možnost testovat tuto deku. Od prvního dne jsme byli nadšení. Náš syn si díky testování začal procvičovat hmat, více se zaměřil na sledování hraček, které ho zaujali. V dece neustále povídá a směje se. Deka se stala každodenní součástí našeho hracího rituálu 🙂 Těším se až bude Theo pevnější při pasení koníčků. V tuto chvíli vydrží pást velmi krátce a tím, že je deka vyplněna tkaninou se do ní naše 3 měsíční miminko vždy zabořilo. Ještě není tak pevný, aby si mohl užívat deku i na bříšku, ale to se brzy změní a užijeme si na dece plno zábavy. A jedno jediné minus, které mě mrzí u verze Piráti. Deka nemá přenosný obal jako třeba verze Country. Takže, když jí budeme brát na cesty, musíme na ní najít velkou tašku. Jinak nemohu najít nic, na co bych si mohla stěžovat 🙂

#test_canpol2

#recenze

Rozvíjet se hravě/zdravě? S Country dekou od Canpol babies to jde snadně

Píská to, šustí to, chrastí to...Co je to? Přeci náš malý Mišák lišák, jak mu doma s oblibou říkáme na hrací dece Country od značky Canpol babies.

Tak i na nás se usmálo štěstí a dostali jsme možnost stát se součástí testování zde na Modrém koníkovi. Na vyzkoušení produktu jsme dostali interval 14-ti dní během, kterých jsme měli možnost deku Country náležitě prozkoumat.

V den začátku testování jsme od rána nedočkavě vyhlíželi kurýra, který nám měl balíček doručit. S Mišákem jsme se po obdržení balíčku a samozřejmě důležité fotodokumentace pustili do rozbalování a skládání. Mišák vedle mě pásl ukázkově koníčky a sledoval, co to mamka dělá, jelikož již během sestavování se ozývaly poutavé zvuky, které toho našeho zvědavce nenechaly klidného. S Mišákem jsme ze tří testovaných druhů měli možnost vyzkoušet verzi Country se zvířátky z farmy . Na první pohled mě velice zaujala její barevnost, celkový design a zpracování, kdy součástí deky je nejenom hrazdička s hračkami ale i zvýšený okraj, jenž má zabránit svévolnému opuštění hracího prostoru (pokud nechcete můžete okraje lehce odepnout, jelikož jsou na suchý zip). Hrazdičku k samotné dece lze připevnit pomocí jednoduchého mechanismu nebo využít deku samostatně. My využívali k naší spokojenosti obě možnosti.

Nyní k interaktivním částem hrací deky. Součástí hrazdičky je pět odnímatelných hraček. Čtyři z nich vydávají určitý zvuk, který se spustí za pomocí interakce mezi dítětem a hračkou. Kuřátko na modrém pozadí, průhledné kolečko s kuličkami a tři barevné klíče chrastí (mimo kuřátka jsem tyto hračky sundavala a malému dávala do ručiček a on je náležitě prozkoumával a ke své spokojenosti "ochutnával"). Krémová kravička píská, nicméně tuto hračku, stejně jako včeličku a kuřátko na spodní části hrací deky Mišák sám nevyužil, jelikož nedokázal sám hračky zmáčknout (tři měsíce). Zde jsem ale pomohla já nebo taťka a malý si mohl užít i tento zvuk. Pátou hračkou na hrazdičce je zrcátko, do kterého náš manekýn dokázal s úžasem zírat i několik minut (kladně hodnotím, zejména jeho dostatečnou velikost). Dále na spodní části hrací deky je chrastící mrkev, šustící ouška kravičky a měkké bříško. Jediný zvuk, který mi na dece scházel je nějaká poutavá melodie, která by hrála po stisknutí hračky. Nicméně na všechny zvuky náš malý objevitel reagoval s úsměvem nebo hlasitým žvatláním. Dokázal zde sám strávit i 20 minut, které mamka využila ke skulturnění sebe samotné, domácího prostřední či vypití ranní kávy.

Poslední bod, který bych zde zmínila je vychytaná manipulační jednotka v podobě super praktického obalu s madlem. Během testování s námi jela hrací deka i na výlet. Contry deka se stala součástí našich každodenních rituálů a poprvé se zde i Mišák sám přetočil ze zad na bříško.

Děkujeme za tuto možnost testování a za nás rozhodně doporučujeme.

M&M

#test_canpol2

#recenze

Jak jsme testovaly hrací deku Canpol babies

Při hlášení se do testování deky jsem ani nedoufala, že budeme s dcerkou vybrány. Ve chvíli, kdy jsem při ranní procházce šlápla do psího výkaly a prohlásila jsem, že si musím vsadit, tak koník zrovna rozesílal zprávy a moje štěstí jsem si tak vybrala na tomto testování 😃

Na dece tráví Nina každé ráno, kdy se starší dcera chystá do školy a já se chystám na její odvedení. Během dne ji na ni dávám podle naladění. Deka je barevná, což je teď pro Ninku velkým lákadlem, kdy začíná vidět barevně 🙂

Nejvíc se Nince líbily hračky zavěšené na hrazdičce, dokázala se na ně dívat a "vykládat" si s nimi i několik minut. Starší dcera jí pak pouštěla na chobotničce melodii. Jen teda jde zmáčkout hůře, stejně jako ostatní hračky, které pískají, je to spíše pro staršího sourozence/rodiče.

Naše deka je určená i do postýlky, ale tuto možnost jsme nevyužili a ani nevyužijeme, protože u nás je postýlka místem na spaní a ne na hraní 🙂

Je super, že se dá deka složit do vcelku malého obalu a můžeme ji tak vzít i na dovolenou, návštěvu k babičkám 🙂 Jak Ninka poroste, bude na dece objevovat nové a nové věci, tak ji určitě využijeme i do budoucích měsíců 🙂

#test_canpol2 #recenze

Hrajeme si na piráty aneb testujeme hrací deku

Když se mi při čtení článků na Modrém koníku objevila zpráva o testování hrací deky pro miminka, hned jsem věděla, že se musím zapojit. Hrací deku jsme totiž doma neměli a už delší dobu jsem po jedné v obchodě pokukovala. A světě div se, usmálo se na nás štěstí a výhra je naše!

Hned po příjezdu z dovolené na nás před dveřmi čekala krabice s vysněnou dekou a hurá na testování. Nejdřív se ke krabici vrhly naše dvě starší děti, Eliška se jen nevěřícně koukala, proč jí to berou :D

Původně jsem si krabici chtěla nechat a dát na půdu, ale po zásahu dětí je již nepoužitelná, ještěže hrací deka zůstala celá. Děti mi ji pomohly „sestavit“ a udělaly si z ní létající talíř. Byly nadšené. Elišku na ni nechtěly pustit, musela jsem zasáhnout a Elišku dát mezi ně. Eliška se nejdříve rozkoukávala a po chvilce zřejmě poznala, že je to její výhra a začala si povídat s papouškem. Poté se překulila na bříško, aby zjistila, na čem to vlastně leží. Ohmatávala deku a začala ožužlávat čouhající všitý doplněk se zrcátkem. Vydržela na dece na bříšku asi 20 minut, a to je výkon! Na bříšku obyčejně dlouho nevydrží a vzteká se, že si jí nikdo nevšímá. První den testování považuji za velmi úspěšný.

Každý den hned po ránu je u nás zvykem jít nejdříve na hrací deku a  pohrát si. Eliška už to má jako rituál, nejdříve si poleží na zádech a povídá si s plyšáčky a poté se překulí na bříško a zkoumá , jak hraje, píská, šustí, a já můžu dětem v klidu chystat snídani, protože vím, že je zabavená, v bezpečí a že chvíli vydrží , než si uvědomí , že má hlad. Tato deka má v naší rodině pozitivní přínos a já bych to shnrnula do pár bodů:

• Hrací deka slouží u nás jako přebalovací podložka a proč tomu tak je? Elišku je nemožné přebalit, neustále se snaží točit na bříško a já nemám šanci jí nasadit plenku. Od té doby, co máme hrací deku, Eliška s přebalováním spolupracuje, jelikož si povídá s visícími plyšáčky nad sebou a hraje si s nimi.
  • Hrací deka slouží i jako „postýlka“ k usínání. Už se třikrát podařilo, že Eliška vysílením (asi neustálým mumláním a hraním si) na dece usnula.
  • Hrací deka slouží jako hračka k dlouhému zabavení se nejen Elišky, ale i našich dalších dvou dětí, kteří si z ní dělají pirátskou loď a hrají si na piráty

Musím uznat, že tato deka je krásně propracovaná a určitě se s ní zabaví každé malé dítě. Nejvíce oceňuji její kvalitní provedení. Okraje deky se dají položit buď úplně na zem, nebo se dají zvednout a k sobě přilepit, aby dítě nemělo možnost se z deky dostat, za nás obrovské plus, jelikož Eliška se přetáčí tam a zase zpět a my nemáme koberec a už se párkrát stalo, že se bouchla při přetočení do hlavičky. Tato deka znemožní se kamkoliv dostat a když přepadne na hlavičku, zvýšený okraj umožní, že spadne hlavičkou do měkkéhoJ A deka je měkkoučká a v tlustším provedení, takže rodič nemusí mít strach, že by děťátku mohla být zima od země.

Na hrací dece se dítě zabaví i ležící dítě na zádech. Dítě vidí nad sebou krásné 3 plyšové hračky, každá z nich mí jinou funkci. U nás se nejvíce osvědčil hrkající papoušek, s ním si Eliška hrála nejvíce a ožužlávala jej. Pískajícího pandu ihned strhla ručičkama k sobě a začala si s ním vykládat také, tygřík se líbil nejvíce naší pětileté Kristýnce, která si ho zabavila na spaní.

Na cesty autem se nám osvědčily barevné hrkající kroužky, Eliška si je předávala z ručky do ručky a zabavila se  s nimi celé dlouhé minuty. Oceňuji jejich barevnost a lehkost.

V poloze na bříšku se Elišše na dece líbilo moc, vydržela na ní ležet a zabavit se dlouhou dobu. Nejvíce se jí líbil šustící všitý doplněk a ten se zrcátkem, který zkoumá dennodenně. Nemůžeme opomenout i hrací strojek, který hraje krásnou příjemnou melodii a líbí se všem.

Závěrem bych moc chtěla poděkovat Modrému koníku, že jsme měli možnost testovat tuto báječnou hrací deku, všichni jsme byli nadšeni a Eliška ví, kde bude trávit každé ráno čas a jde na ní vidět, že se moc těší. Kdo ještě rozmýšlí, kterou hrací deku koupit, tak věřte, že tato je ta pravá a nebudete litovat.

Děkujeme!

#test_canpol2

#recenze

Zatežkávací zkouška hrací deky Canpol

Nejprve bych chtěla moc poděkovat Koníkovi za možnost testovat hrací deku Canpol. Na několik testování jsem se už hlásila, ale tohle je moje a vlastně i Jakoubkovo premiéra 🙂

S dekou jsme začínali každý den hned po probuzení, abych mezitím co si Jakoubek hrál mohla připravit dceru do školky. Využívali jsme ji i během dne, když sem potřebovala třeba dovařit oběd a Kubíkovi už docházela trpělivost, vždycky ho ještě na chvíli zabavila. Deka je krásně barevná a hezky provedená, zaujme hned na první pohled. Super je taky její praktická taška, kam jde snadno zabalit třeba na cesty a nezabírá moc místa.

Byla jsem nadšená z možnosti deku uzavřít jako ohrádku. Bohužel stačilo jedno Jakoubkovo otočení ke straně a zip se rozlepil, takže jsme možnost ohrádky nevyužívali. Tím jak jsme ohrádku nevyužívali a měli ji v prostoru jen jako deku, suchý zip se lepil ke koberci a teď už zalepený téměř nedrží. Ocenila bych tedy nějaké krytky na zip, které na zipech před prvním použitím byly, ale nelze je opakovaně použít. Kubíčkovi se nejvíc líbí hrací chobotnička, která je uprostřed hrazdičky.

Oceňuji možnost hračky z hrazdičky sundat ve chvíli kdy už jsou okoukané a vyměnit za jiné z vlastních zásob. Skvělé jsou všechny komponenty na samtoné dece. Vždycky když byl Kuba na bříšku objevil něco nového co ho zaujalo. Často si s ním na dece hrála i 3 a půl letá sestřička, takže deka prošla i zatežkávací zkouškou jiného levelu a přežila 🙂

Celkově je deka fajn a určitě ji s radostí budeme využívat dál.  Je radost Kubíčka pozorovat jak stále objevuje nové hrací prvky a možnosti deky.

#test_canpol2

#recenze